I startpakken finder du:

  • Værktøjerne til at forvandle din faglighed om til en gruppe dine medlemmer rent faktisk har lyst til at melde sig ind i 

    Ikke en gruppe der hedder dit navn, dit firmanavn, de produkter du sælger, eller gys - noget, dine medlemmer ikke aner hvad betyder, Lær hvordan du består "ostehøvlstesten" og undgår dårlige gruppekoncepter. 

  • De tekniske step-by-step vejledninger der får opsætningen af din gruppe til at gå fra teknikhovedpine til "Guuud, var det bare det?"

    Du lærer selvfølgelige hvilken gruppetype du skal vælge, hvordan du skal oprette den, hvordan du laver moduler, vejledninger, om-tekst, coverbilleder og alle de andre ting der ville tage dig 10 gange så lang tid at finde ud af selv. 

Kort sagt: Startkablerne der får fut under din første (eller næste) gruppe, uden timevis af googling og afprøvning. 

 

Lene Nehlsen

Lanceringsmama i gruppen Lancer dit Fysiske Produkt

I sommerferien satte jeg så mit allerførste kursus til salg i min gruppe, som på det tidspunkt bestod af ca. 600 medlemmer. Jeg solgte det som et beta-forløb, og forventede helt ærligt at sælge omkring 10-15 pladser. Jeg solgte 62…. 

Hvis jeg stadig ikke den dag i dag havde tjent en krone på de ting, som Trine har lært mig – så ville jeg synes, at kurset var mere end tjent hjem alene på gund af hvor meget jeg har rykket mig personligt. 

Line Abildgaard

Fotograf

 

Mit community er et sted, hvor jeg kan blive klogere på min målgruppe og skabe en relation til dem. Det gør det nemmere for mig i fremtiden at skabe relevante online kurser, i stedet for blot at gætte på hvad målgruppen er interesseret i at lære. Som nyopstartet virksomhed er det guld værd, og min nye Facebook-gruppe har hjulpet mig med at komme ud over stepperne og i gang.​

Susanne Bøgeløv Storm

Foredragsholder

 

Det er en kæmpe fordel at jeg kan være i så tæt kontakt med mine kunder, som et community giver mulighed for, OG at det kan foregå hjemme fra min sofa eller mit skrivebord, gør kun det hele sjovere, nemmere og mere nydelsesfuldt. Som at starte en lille snebold, der bare vokser sig større og større, mens man står afslappet og smiler fra det ene øre til det andet.

Helene Rosendahl Hillersdal

Coach og mentor

 

Jeg kan nu markedsføre mig i et trygt fællesskab, og jeg kan finde de RIGTIGE mennesker for mig. Med Facebook-grupper kan jeg varme mine gruppemedlemmer op til et nyt produkt jeg vil sælge – og jeg kan få gruppemedlemmerne på min nyhedsbrevsliste. Jeg vil anbefale kurset til alle selvstændige der ønsker at sælge mere, og have et fællesskab med deres potentielle kunder.

Facebookgrupper er markedsføring der sparker mås, især hvis du:

  • Drømmer om at kunne sælge din viden online – enten som onlineprodukter, kurser eller rådgivning

  • Arbejder i et felt hvor der er mange (larmende) konkurrenter, og du føler det er svært at bryde igennem støjen, og få din målgruppes opmærksomhed

  • Gerne vil tættere ind på din målgruppe – enten fordi du er rimelig nystartet eller har ændret i din tilgang

  • Synes det er lidt svært at finde dig til rette i det der “markedsføring”

  • Drømmer om at kunne sælge ved at give generøst af din viden

Hvis du kan genkende dig selv i det her - bare en lille bitte smule - så kommer du til at elske den skattekiste af taktikker, teknikker og step-by-step-guides jeg har

lavet til dig.

På kurset lærer du:

  • Præcis hvordan du opsætter en gruppe korrekt, så du undgår alle de (pinlige) begynderfejl der tager tiiiiiiimer at få styr på. Du får ganske enkelt en teknisk step-by-step-guide der har dig i hånden hele vejen

  • Hvordan du vælger mellem en Facebook-side og en Facebook-gruppe, og endnu bedre: hvordan du får dem til at spille sammen

  • Hvordan du skaber en gruppe der ikke ser hjemmelavet ud, men topprofessionel og hyggelig

  • Hvordan du skelner mellem en pop-up gruppe og en permanent gruppe, og hvordan du vælger hvilken slags du skal arbejde videre med

Prø'li'se hvor mange nye ting, 

du bliver god til

Modul #1 
Byg-dit-brand-værktøjskassen

Første trin på rejsen mod Facebookgruppe-lækkerness, er at finde ud af hvem du gerne vil tiltrække. Helt kort sagt lærer du dine kunder at kende i dette modul. Og dig selv. 

 

Bliv skarp på din målgruppe, din forretning og dit brand. 

 

Du lærer:

  • Hvordan du finder din målgruppe

  • Hvordan du bliver skarp på at fortælle om det, du kan

  • Alt om mit hemmelige trick til communities, onlineprodukter og godt indhold: COMMUNITY MAP

  • Hvilke tre ting du skal vide om din målgruppe

Modul #2 

Vælg den rigtige strategi

Mååååske du har hørt at man kan lave challenges. Permanente grupperBootcampsPop-up-grupper

 

Kært community, mange navne. I andet modul lærer du fordelene og ulemperne bag hver eneste af de her strategier, og hvordan du vælger den rette for dig. 

 

I modul #2 lærer du:

  • Hvilken slags gruppe du bør starte første (eller næste) gang.

  • Hvordan du sikrer dig at arbejdet med din gruppe rent faktisk giver dig kunder i biksen.

  • Hvordan du vælger mellem en Facebook-side og en Facebook-gruppe, og endnu bedre: hvordan du får dem til at spille sammen

  • Hvordan du kan drysse de forskellige formater ud på hele året, så din målgruppe ikke kan komme udenom dig!

  • Hvordan du går fra "åh nej, hvordan?!" til "aaaah, sådan!"

Modul #3

Få styr på teknikken

Hvis du er typen der får en teknikhovedpine eller to hver gang der skal trykkes på knapper, så kommer du til at elske det her modul! 

 

I modul #3 lærer du:

  • Præcis hvilke knapper du skal trykke på, og i hvilken rækkefølge (selvfølgelig med step-by-step-guides)

  • Hvilke 3 områder du især skal have komplet styr på inden du åbner gruppen (inkl. nemme skabeloner)

  • Hvordan du vælger de rette privatindstillinger

  • Hvordan du laver regler der holder troldene ude af din gruppe ...

De taktikker kommer til at betyde, at du ikke bare får en gruppe der er sat perfekt op, men et fællesskab der bliver dine medlemmers nye yndlingssted på internettet!

Når en gruppe bliver skabt rigtigt, er det et genialt værktøj til at:

  • Skaffe dig nye læsere på dit nyhedsbrev

  • Sælge produkter igennem

  • Få flere fans og følgere på din sociale medier

  • Lancere nye produkter

  • Lave research og udvikling af nye projekter

  • Skabe et stærkt brand på dit felt

  • Positionere dig i forhold til dine konkurrenter

Udover de 3 konkrete nemme-at-udføre-moduler får du også:

En kopi af mine regler, som du må bruge direkte i din egen gruppe

Regler lyder måske lidt kedeligt, men det er dem, der redder din gruppe fra at bliver overfyldt af dårligt skjult selvpromovering, sure medlemmer og konkurrenter der prøver at stjæle dine kunder. Du får mine regler som du kan kopiere fra direkte, eller lade dig inspirere af. 

Coverbillede-skabeloner designet til din gruppe

Coverbilledet er en teknikhovedpine der ikke burde eksistere. Og uden at nørde igennem, kan jeg fortælle at for at få billedet til både at passe på mobil og computer, skal der være styr på detaljerne. Du får 15 skabeloner der passer perfekt i størrelsen, og som du selv kan individualisere i Canva. 

Opskriften på hvordan du starter en gruppe med et brag, nemlig "Bilka-festen"! 

Du kommer til at elske den her teknik! Der er nemlig alt for mange grupper der starter med at spænde ben for sig selv. Og det går stærkt ud over deres medlemstal. Lær, hvordan du undgår det.

Hvad er din engangs-investering i at undgå alle de pinlige begynderfejl, og komme i gang med at skabe en Facebookgruppe der rent faktisk tiltrækker kunder og købere?

Kun 229 kr. + moms

Goddaw, jeg hedder Trine, og jeg er din underviser!

Jeg er en stolt fødselshjælper på mange hundrede Facebookgrupper, og bruger alle mine vågne arbejdstimer på at lære vidensformidlere hvordan de skaber storsælgende Facebookgrupper. 

 

Kort sagt: jeg ved hvordan man laver indhold der sætter fut i en gruppe, og jeg vil  gerne lære dig alle mine teknikker. 

Alt, du har brug for

Her er en samling af de spørgsmål vi får oftest. Finder du ikke umiddelbart svar på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive i chatten her på siden 

Hvor foregår kurset?

Kan jeg dele betalingen op?

Jeg har et af dine andre kurser, er det her nyt?

Hvor lang tid tager kurset?

Hvornår på dagen er der undervisning?

Du kan tage undervisningen lige når du vil, da den ligger optaget på undervisningsplatformen.

© Copyrights by Go For It Consulting. All Rights Reserved.